T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / TUZLA - Mimar Sinan İlkokulu

AKİF GÜNER - Müdür

31 Ekim 1987 yılında Rize´de doğdu. 

İlkokulu, Söğütlü Köyü İlkokulu´nda bitirdi.

Ortaokulu, Gündoğdu 29 Ekim İlköğretim Okulu´nda bitirdi.

Liseyi, Rize Lisesi´nde bitirdi.

 

2010 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği Bölümünü bitirdi.

2011 yılında Anadolu Üniversitesi Dış Ticaret Bölümünü bitirdi.

2013 yılında Anadolu Üniversitesi Yerel Yönetimler Bölümünü bitirdi.

2016 yılında Atatürk Üniversitesi İş Sağlığı ve Güvenliği Bölümünü bitirdi.

2016 yılında Anadolu Üniversitesi Kamu Yönetimi Bölümünü bitirdi.

 

2017 yılında İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Yönetimi Tezli Yüksek Lisans Programını bitirdi.

2018 yılında Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Denetimi Tezli Yüksek Lisans Programını bitirdi.

2018 yılında Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Sınıf Öğretmenliği Tezli Yüksek Lisans Programını bitirdi.

 

2020 yılında İstanbul  Üniversitesi Coğrafya Lisans Programını bitirdi.

2014 yılından itibaren Tuzla Satranç İlçe Temsilciliği görevini yapmaktadır.

 

2010-2014 yılları arasında Tuzla Yunus Emre İlköğretim Okulu´nda, Rize Çamlıhemşin Topluca Köyü İlköğretim Okulu´nda, Sultanbeyli İBB Orhangazi İlköğretim Okulu´nda ve Tuzla Tapduk Emre İlkokulu´nda öğretmenlik görevinde bulundu.

2015- 2021 yılları arasında Tuzla Halk Eğitimi Merkezi Müdür Yardımcısı olarak görev yapmıştır.

 

27.09.2021 tarihinden itibaren Mimar Sinan İlkokulu Müdürü olarak görev yapmaktadır.

Evli ve Ayşe Gülce´nin babasıdır.

 

Yayınlar & Eserler

 

 

Makaleler

 

Öğretmenlerin kültürler arası duyarlılık düzeyleri ile empatik eğilimleri arasındaki ilişki: halk eğitimi merkezi örneği  (2018) 

 

İlkokul yönetici ve öğretmenlerinin karar verme stratejileri ile iş doyumları arasındaki ilişki  (2018)

                                                           

Kültürler arası duyarlılık ve empatik eğilimler: bir derleme çalışması  (2020)

 

İlköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi derslerinde eğitsel oyun yönteminin uygulanma durumu (tuzla örneği)  (2021)

 

Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile sosyal medya kullanımı arasındaki ilişkinin incelenmesi  (2021)

 

Okul yöneticilerinin zaman yönetimi becerileri ve öğretmenlerin tükenmişlikleri üzerine kavramsal bir çerçeve  (2021)

 

Okul yöneticilerinin çatışma yönetimi stillerinin örgütsel mutluluğa etkisi (2022)

 

İlk defa müdür yardımcısı olmak isteyen öğretmenlerin idareci olma tercihleri üzerinde bir inceleme (2023)